Tafryt
חזרה
20 ביוני 2024

חשיבותו של התפריט הדיגיטלי

חשיבותו של התפריט הדיגיטלי

כיום בעידן הדיגיטלי שבו רוב שעות היום אנחנו מול המסכים של הטלפונים הניידים שלנו, קצת קשה לנו להתנתק מהם משום שהם כבר הפכו להיות חלק מאיתנו.

כשאנחנו בטלפון אנחנו מרגישים נגישים יותר ומחוברים יותר, דבר המאפשר לנו להרגיש בטוחים ושהשליטה בידינו כאשר מדובר במכשיר שלנו.

אז למה בעצם אנחנו מציינים את העובדות הללו? ובכן ישנם אינספור סיבות שניתן לציין בהן מדוע זה שאנחנו מקושרים כל כך למכשירים הניידים שלנו יכול לקשר אותנו יותר טוב לתפריט אותו אנו רואים בתהליך סריקה פשוט.

כאשר התפריט הדיגיטלי של המסעדה שלכם נמצא במכשיר הטלפון של הלקוחות שלכם הם מרגישים יותר מקושרים לתפריט ובכך התפריט הופך להיות נגיש יותר, אישי יותר והמנות הופכות להיות מושכות יותר שרואים את התפריט של המסעדה שלכם בעיצוב האישי של בית העסק שלכם.

ועוד לא דיברנו אפילו על כך שהמסעדה שלכם כבר מקבלת סגנון מודרני וחדשני בזכות התפריט הדיגיטלי, הרי בינינו מי לא רוצה להתקדם לעתיד?

אז נכון, יש מלא בתי עסק שהתפריט שלהם לא דיגיטלי, אך זה בהכרח אומר שזה לא דבר טוב?

ישנם מספר יתרונות שחשוב לנו לציין מדוע בעצם תפריט דיגיטלי זה פתרון מעולה לעומת תפריט מודפס:

אנחנו באמת יכולים לתת לכם עוד המון יתרונות מדוע תפריט דיגיטלי הוא הדבר המומלץ ביותר ליצור עבור המסעדה שלכם, אבל אתם בטח שואלים את עצמכם למה אין הרבה מסעדות שעושות בתפריט דיגיטלי שימושי?

ובכן התשובה ברורה! הסיבה העיקרית היא כי תחום התפריטים הדיגיטליים קצת חדש כאן בישראל ביחס לשאר העולם והסיבה השנייה ולא פחות חשובה היא שאולי לא היה פתרון טוב שעונה על הצורך כמו שצריך עד כה ומספק לבעל המסעדה בדיוק את מה שצריך.

אנחנו בTafryt חשבנו על כל הבעיות האלו בשבילכם ובנינו ממשק מאוד נוח שיאפשר לכם לערוך ולעצב את התפריט שלכם לגמרי בעצמכם מתי שתרצו וללא שום תלות בנו!

אז קדימה למה אתם מחכים? לחצו כאן ונסו את הממשק שיצרנו עבורכם!

צרו איתנו קשר

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

© 2024 כל הזכויות שמורות