Tafryt
חזרה
20 ביולי 2024

איך לשווק את המסעדה שלך ללקוחות חדשים? 5 טיפים ששווים זהב

איך לשווק את המסעדה שלך ללקוחות חדשים? 5 טיפים ששווים זהב

אתם מכירים את התחושה הזו שאתם משקיעים את הנשמה במסעדה שלכם - מתכננים תפריט מושלם, מדייקים כל רוטב, ומקפידים על כל פרט בעיצוב. אבל למרות כל המאמצים, לפעמים נראה שקשה למשוך לקוחות חדשים? זה כאילו יש איזה קיר שקוף בין המסעדה המדהימה שלכם לבין כל אותם אנשים שעדיין לא גילו אותה. אנחנו מבינים את התסכול. בשוק תחרותי כמו היום, להתבלט ולמשוך תשומת לב זה אתגר אמיתי.

במאמר הזה, אנחנו נחשוף בפניכם חמישה טיפים מעשיים שיעזרו לכם להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם. ולא מדובר על רעיונות שדורשים תקציב ענק או שינוי מוחלט של המסעדה. אנחנו מדברים על דברים פשוטים, יצירתיים ואפקטיביים שתוכלו ליישם כבר מחר בבוקר. מוכנים לגלות איך להפוך את המסעדה שלכם למקום שכולם מדברים עליו? קדימה, בואו נצלול פנימה.

1. שדרגו את הנוכחות הדיגיטלית שלכם:

כמה פעמים כבר שמעתם את הטיפ הזה? חבר’ה, אנחנו ב-2024, והיום מוצאים את הכל ברשת! המלצות, תגובות, תמונות - הכל בחיפוש באינסטגרם או בגוגל. אם אין לכם אתר מגניב או אם הוא נראה כאילו נבנה ב-1999, זה הזמן לשדרג. השקיעו באתר שנראה טוב גם בסמארטפון, כי רוב האנשים מחפשים מסעדות בטלפון. ואם כבר מדברים על שדרוג, למה שלא תנסו תפריט דיגיטלי? זה לא רק נראה מגניב, זה גם עוזר לאנשים למצוא אתכם בגוגל.

צרו קישור QR לתפריט הדיגיטלי שלכם ושימו אותו על השולחנות עם מעמד מעוצב או הדפיסו רולאפ ומקמו אותו בכניסה למסעדה.

2. נצלו את הכוח הענק של טיקטוק:

טיקטוק - זה המגרש המשחקים החדש! אל תפחדו להשתולל קצת. צלמו את השף מכין את המנה הכי מפורסמת שלכם ותעלו לטיקטוק. עשו לייב כשאתם מכינים קוקטייל חדש.

קבעו “יום צילום” פעם בשבוע, צלמו המון תמונות של מנות, ותכננו את הפוסטים מראש.

3. הציעו חוויה שהיא באמת ייחודית:

תחשבו מחוץ לצלחת! מה יגרום לאנשים לדבר על המסעדה שלכם? אולי ערב בישול עם השף? או אולי “יום הפוך” שבו המנה העיקרית מוגשת ראשונה והמנה הראשונה בסוף? צרו אירוע חודשי קבוע, כמו “ערב טעימות יין בכל סוף חודש” או “ערב מוזיקה חיה בכל יום שני”.

4. השקיעו בשירות לקוחות מעולה:

שירות טוב זה כמו תבלין סודי - הוא יכול להפוך ארוחה טובה למדהימה! תדרכו את הצוות שלכם להיות לא רק אדיבים, אלא גם מעניינים. שיידעו לספר על המנות, על ההיסטוריה של המסעדה, אפילו בדיחה טובה פה ושם. ערכו תחרות חודשית בין המלצרים - מי שמקבל הכי הרבה ביקורות חיוביות מלקוחות זוכה בפרס.

5. הקשיבו למשוב ושפרו בהתאם:

נשמע כבר נדוש, אבל הלקוחות שלכם הם המומחים האמיתיים! תנו להם במה להשמיע את דעתם. שלחו סקר קצר אחרי הארוחה, עודדו אותם לכתוב ביקורות, ומה שהכי חשוב - הראו להם שאתם באמת מקשיבים. תוכלו להשתמש במערכת שלנו על מנת לאפשר ללקוחות שלכם להשאיר ביקורות בסיום הארוחה, כך תוכלו להיות במעקב אמיתי על הדברים שצריכים להשתפר!

זכרו, להביא לקוחות חדשים זה כמו לבשל מנה מנצחת - זה דורש זמן, סבלנות וקצת יצירתיות. אבל עם הטיפים האלה והרבה אהבה למה שאתם עושים, המסעדה שלכם תהיה מלאה בקהל חדש ונרגש בקרוב מאוד!

צרו איתנו קשר

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

© 2024 כל הזכויות שמורות